вторник, 12 април 2016 г.

Treasures of The Desert, Avon planet spa крем за ръце

    Преди години, когато започвах този блог, основната ми идея беше да пиша за козметика :) и на края след 4-5 години съществуване има само една публикация на тази тема.... Сега обаче мисля да променя това и да се върна до някаква степен в изначалните ми мисли за съдържанието на блога. 
    И така започваме тази промяна с един много хубав крем за ръце от любимата ми серия Planet Spa от каталозите на AVON, а именно Treasures of The Desert възстановяващ крем за ръце с мароканско арганово масло. 


     Кремът е в малка опаковка от 30 мл, подобна на тези на кремовете за ръце на The Body Shop. С много лека консистенция и най-хубавото е, че когато се размаже не остава лепкав филм. Мирише много силно и приятно, не мога да определя на, какво точно тъй като хич ме няма по описание на аромитите. Аромата при мен остава дори след първото измиване със сапун. Много добре хидратира кожата и е много икономичен, поне при мен количество малко повече от едно грахово зърно е достатъчно и за двете ръце. 


       

















   Съставът, както можете да видите не е от най-добрите при съдържание на mineral oil, parfum, methylparaben, и др., но понякога човек може да се поглези и с не толкова изчистена козметика. На някой тези съставки може и да не му пречат, но лично аз гледам към по-изчистената, био и сертифицирана козметика, за това покупката на този крем си е голямо изключение за мен. :)

Няма коментари: